Reklamace a servis
Nejrychlejšího vyřízení reklamace dosáhnete reklamováním zboží přímo v autorizovaném servisu. Jejich seznam naleznete na těchto místech:
- na našich stránkách
- v návodu, který je přiložen u zboží
- popř. v záručním listě, je-li ke zboží vydán
- na webu výrobce.
V případě, že pro zboží neexistuje autorizovaný servis nebo chcete reklamaci uplatnit přímo u nás, vyplňte prosím následující reklamační formulář. Budeme vás kontaktovat s návrhem nejlepšího způsobu řešení.
Adresa pro zasání lzboží reklamaci v případě nákupu na internetovém obchodě:
Tauer Group a.s.
reklamační oddělení - internetový obchod
Milady Horákové 357/4
568 02 Svitavy
Společně se zbožím doporučujeme pro rychlejší vyřízení reklamace doložit doklad prokazující koupi zboží (faktura) a vyplněný reklamační list.
Reklamace zboží zakoupeného v kamenné prodejně
V případě, že zboží, které chcete reklamovat jste zakoupili na kamenné prodejně reklamujte toto zboží na kterékoliv z kamenných prodejen společnosti Tauer Group a.s. .
Nejrychlejšího vyřízení reklamace dosáhnete reklamováním zboží přímo v autorizovaném servisu. Jejich seznam naleznete na těchto místech:
- na našich stránkách
- v návodu, který je přiložen u zboží
- popř. v záručním listě, je-li ke zboží vydán
- na webu výrobce
V případě, že pro zboží neexistuje autorizovaný servis reklamujte zboží na kamenné prodejně Tauer Group a.s..
Jak postupovat když…
1. Přijaté zboží je poškozené
Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte!
Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený (v pokynech před expedici, které jste obdrželi emailem, důrazně doporučujeme při přebírání zkontrolovat nejen obal, ale i výrobek samotný), je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat přepravce i naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.
Geis: oznamte do 2 pracovních dnů na tel. 951 277 777.
Toptrans: oznamte do 1 pracovního dne na tel. 267 101 601
2. Zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu
V případě nákupu v internetovém obchodě zašlete popis problému na email: reklamace@teshop.cz. V případě nákupu na kamenné prodejně zašlete informace emailem na daný kamenný obchod, kde jste zboží zakoupili nebo řešte přímo v kamenné prodejně. Kontakty prodejen naleznete na prodejny.
Jak postupovat při uplatnění reklamace v záruční lhůtě
Kontaktujte autorizovaný servis a popište problém. Servis vám poskytne úplné a odborné informace, sdělí vám, zda se opravdu jedná o vadu a zda je možné ji odstranit svépomocí nebo je nutné zahájit reklamační řízení.
V případě velkých spotřebičů nabízejí některé servisy výjezd svého technika přímo k vám, u malých spotřebičů je nutné doručit zboží do servisu osobně, kurýrem či poštou.
Pokud posíláte zboží do servisu, doporučujeme přiložit:
- kopii dokladu o koupi či jiný doklad prokazující koupi zboží
- popis závady a vaše kontaktní údaje
Na dárky, které jsou poskytovány k výrobkům zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele a tedy u nás reklamovat.
Lhůta pro vyřízení reklamace
V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 30denní lhůtě.
V případě, že s námi obchodujete na základě obchodního zákoníku, neexistuje zde zákonné určení lhůty, avšak i v tomto případě se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době.
V případě, že se vrací peníze, budou vám zaslány na vámi uvedený bankovní účet a to i v případě, kdy úhrada byla provedena platební kartou.
Vrácení peněz poštovní poukázkou není bohužel možné. Maximální lhůta pro vrácení platby je 30 dnů.
Neopravitelná závada
Pokud vám v servisu sdělili, že je zboží neopravitelné (máte potvrzení) a že máte dořešit s prodejcem vrácení peněz či výměnu za nový kus, zašlete opravný (montážní list) a záruční list poštou nebo emailem v případě nákupu na internetovém obchodě na adresu reklamace@teshop.cz. V případě nákupu na kamenné prodejně zašlete informace emailem na daný kamenný obchod, kde jste zboží zakoupili nebo řešte přímo v kamenné prodejně. Kontakty prodejen naleznete na /prodejny.