Pravidla zpracování osobních údajů na webu tauergroup.cz
Na základě Nařízení EU 2016/679 (dále jen GDPR) vám sdělujeme informace o zpracování osobních údajů uchazečů o zaměstnání a dodavatelů, ke kterému dochází v souvislosti s naší obchodní činností.
1.Kontaktní údaje
Správcem osobních údajů je Tauer Group a.s., Milady Horákové 357/4, 568 02 Svitavy.
Kontaktní údaje na osobu odpovědnou za ochranu osobních údajů jsou: recepce@tauergroup.cz, tel.: 461 357 042.
2.Tabulka zpracování osobních údajů
Zpracování osobních údajů uchazečů o zaměstnání
Název zpracování |
Účel zpracování |
Kategorie osobních údajů |
Právní titul |
Doba uložení |
Další příjemci |
Výběrové řízení na inzerované pozice |
Výběr vhodných zaměstnanců |
Kontaktní údaje a životopis |
Příprava a plnění smlouvy |
Do konce výběrového řízení |
nejsou |
Zpracování osobních údajů dodavatelů
Název zpracování |
Účel zpracování |
Kategorie osobních údajů |
Právní titul |
Doba uložení |
Další příjemci |
Vystavování objednávek |
Zajištění nákupu zboží a služeb |
Kontaktní a fakturační údaje, kontaktní osoby |
Příprava a plnění smlouvy |
Do konce reklamační lhůty |
nejsou |
Příjem faktur a jejich proplácení |
Evidence faktur přijatých |
Fakturační údaje, kontaktní osoby |
Právní povinnost ze zákona o DPH |
10 let |
nejsou |
3. Vysvětlení k tabulce a zpracováním
Právní tituly - jsou zákonná odůvodnění zpracování a jsou definovány v nařízení GDPR, článcích 6 a 9.
Doba uložení - znamená, po jakou dobu jsme oprávněni nebo povinni vaše údaje zpracovávat a mít je uloženy.
Další příjemci – zde uvádíme, jakým dalším příjemcům údaje předáváme. Pokud je uvedeno „Nejsou“, pak to znamená, že je nikomu nepředáváme.
Údaje získáváme pouze přímo od uchazečů o zaměstnání a dodavatelů, nemáme jiný zdroj údajů.
Nemáme v úmyslu vaše osobní údaje předávat mimo EU nebo nějaké mezinárodní organizaci.
V případech, kdy je zpracování založeno na právním titulu „Uzavření nebo plnění smlouvy“, potřebujeme vaše osobní údaje pro uzavření smlouvy a její následné plnění, bez nich není možné smlouvu uzavřít.
V případech, kdy je zpracování založeno na právním titulu „Právní povinnost“, potřebujeme vaše osobní údaje zpracovávat na základě zákonných požadavků do dobu stanovenou daným zákonem a po tuto dobu toto zpracování nesmíme omezit ani vymazat.
Vaše osobní údaje budeme zpracovávat pouze za účely uvedenými v tabulce.
4. Popis práv subjektů údajů
Jako subjekt údajů (fyzická osoba, o níž jsou údaje zpracovávány) máte k vašim osobním údajům tato práva:
Právo |
Upřesnění |
Požadovat výpis |
Jedná se o výpis údajů, které o vás vedeme, tzv. právo na přístup. Výpis provedeme ve formátu podle našich možností. Nemáte právo požadovat výpis ve vámi stanoveném formátu. Výjimkou kdy nesmíme výpis provést, jsou případy, týkající se dokumentů, jejichž zveřejněním by byla ohrožena práva a svobody jiných osob. Jedná se o osobní údaje dalších osob, ochranu obchodního tajemství, duševního vlastnictví apod. |
Požadovat opravu
|
Pokud zjistíte, že o vás vedeme nepřesné, zastaralé nebo neúplné údaje, požádejte o jejich opravu nebo doplnění. |
Požadovat výmaz
|
Výmaz musíme provést v případech, kdy bychom měli uložené osobní údaje po stanovené době uložení nebo neměli platný právní titul. Výmaz nesmíme ze zákona provést v případech, kdy je zpracování prováděno z titulu Plnění smlouvy nebo Právní povinnosti. |
Požadovat omezení zpracování |
Toto se týká zpracování z titulu oprávněného zájmu. |
Podat námitku proti zpracování |
Podat námitku lze v případech, kdy je zpracování prováděno z titulu oprávněného zájmu. Námitka proti zasílání obchodních sdělení bude vždy uznána. |
Odvolat souhlas se zpracováním |
To je možné v případech, kdy je zpracování prováděno na základě souhlasu. Pokud jste ke zpracování poskytli souhlas a odvoláte ho, bude zpracování ukončeno. |
Požadovat výpis v přenositelném formátu
|
Výpis v přenositelném formátu můžete požadovat pouze v případech zpracování založených na právních titulech - plnění smlouvy a souhlasu. Můžete požadovat vypsání pouze těch údajů, které jste nám předali a které vedeme v elektronické podobě a nemáte právo požadovat formát. Předáme vám je ve formátu XLS s pojmenovanými sloupci. |
Podat námitku proti automatizovanému rozhodování |
Neprovádíme žádná zpracování založená na automatizovaném rozhodování. |
Podat stížnost na dozorový úřad
|
V případě, že bychom vám na vaši žádost do 1 měsíce neodpověděli, můžete podat stížnost na Úřad na ochranu osobních údajů. |
5. Způsob výkonu práv
Pokud budete chtít uplatnit některé z těchto práv, můžete si o to požádat na výše uvedených kontaktech. Součástí přijetí žádosti je ověření vaší totožnosti, bez kterého není možné žádost přijmout.
Následně vám bude zasláno vyrozumění o výsledku žádosti a související materiály.
Úkony spojené s výkonem práv subjektů údajů jsou činěny bezplatně. Za požadavek na více než jednu kopii jsme oprávněni účtovat poplatek odpovídající administrativním nákladům.
Jsou-li však žádosti shledány jako zjevně nedůvodné nebo nepřiměřené, zejména proto, že se opakují, pak můžeme:
- uložit přiměřený poplatek zohledňující administrativní náklady
- odmítnout žádosti vyhovět.
V případě, že vzniknou pochyby o vaší totožnosti, jsme oprávněni vás požádat o poskytnutí dodatečných informací pro potvrzení totožnosti.
Detailní informace o zpracování osobních údajů zákazníků Tauer Group a.s.
Na základě Nařízení EU 2016/679 (dále jen GDPR) vám sdělujeme informace o zpracování osobních údajů zákazníků, ke kterému dochází v souvislosti s naší obchodní činností.
1. Kontaktní údaje
Správcem osobních údajů je Tauer Group a.s., Milady Horákové 357/4, 568 02 Svitavy.Kontaktní údaje na osobu odpovědnou za ochranu osobních údajů jsou: recepce@tauergroup.cz, tel.: 461 357 042.
2. Tabulka zpracování osobních údajů
Název zpracování |
Účel zpracování |
Kategorie osobních údajů |
Právní titul |
Doba uložení |
Další příjemci |
Vyřizování objednávek |
Zajištění dodání zboží z objednávky a případné reklamace |
Kontaktní a fakturační údaje |
Plnění smlouvy |
Do konce reklamační lhůty |
Přepravní služby – Geis, Toptrans, Česká pošta, přeprava Tauer Group |
Zajištění fakturace |
Evidence faktur |
Fakturační údaje |
Právní povinnost ze zákona o DPH |
10 let |
|
Zasílání obchodních sdělení |
Informování zákazníků o novinkách |
E-mailová adresa |
Oprávněný zájem |
Do podání námitky – kliknutí na „Odhlásit se“ |
nejsou |
Telefonická komunikace k vyřízení objednávek a ověřování spokojenosti |
Doplňující informace k vyřízení objednávky a ověření spokojenosti zákazníka |
Telefonní číslo |
Oprávněný zájem |
Do konce reklamační lhůty |
nejsou |
Zákaznické soutěže a ankety |
Průzkum trhu |
Dle dotazníku |
Souhlas |
Do odvolání souhlasu |
nejsou |
Heureka - Ověřeno zákazníky |
Zjišťování spokojenosti zákazníků |
Dotazník na Heureka |
Oprávněný zájem |
Podle podmínek portálu Heureka |
Heureka |
Slevový kupón |
Podpora prodeje |
E-mailová adresa |
Souhlas |
Do odvolání souhlasu |
nejsou |
Nákup na splátky přes Home Credit |
Zprostředkování nákupu na splátky – osobní údaje jsou poskytovány spol. Home Credit. Tauer Group je zpracovatelem. |
Údaje požadované Home Creditem – kontaktní údaje včetně příjmů |
Souhlas |
Do odvolání souhlasu |
Home Credit a.s. |
Nákup výrobků firmy ProSpánek |
Zajištění osobního vyzvednutí zboží ze skladu zákazníkem a montáže dodaného zboží |
Kontaktní a fakturační údaje, telefonní číslo |
Plnění smlouvy |
Do ukončení smlouvy a reklamační doby |
ProSpánek |
Nákup výrobků firmy ORESI |
Zajištění prodeje zboží ORESI - nabídky, kupní smlouvy, dodávky |
Kontaktní a fakturační údaje, telefonní číslo |
Plnění smlouvy |
Do ukončení smlouvy a reklamační doby |
ORESI s.r.o. |
Předání kontaktů pro montáž |
Zajištění montáže nábytku |
Kontaktní a fakturační údaje, telefonní číslo |
Plnění smlouvy |
Do ukončení smlouvy a reklamační doby |
Lokální firmy zajišťující montáž nábytku |
Prodloužená záruka Mondial |
Zajištění prodloužené záruky na zboží |
Příjmení, jméno, adresa, mobil, e-mail |
Plnění smlouvy |
Do ukončení smlouvy a prodloužené reklamační doby |
AWP P&C SA |
Reklamace |
Zajištění reklamací |
Reklamační protokol – jméno, bydliště, telefon, zboží |
Plnění smlouvy |
Do ukončení smlouvy a reklamační doby |
|
Záruční servis |
Zajištění záručního servisu – údaje získány od servisních firem - AP Service s.r.o., Perfekt Servis spol. s r.o. a dalších |
Reklamační protokol – jméno, bydliště, telefon, zboží |
Plnění smlouvy |
Po dobu opravy a záruční doby opravy |
|
Pozáruční servis |
Zajištění pozáručního servisu |
Montážní list – kontaktní údaje
|
Plnění smlouvy |
Po dobu opravy a záruční doby opravy |
|
Věrnostní karta Sphere |
Zajištění slev za věrnost zákazníka |
Registrační lístek - kontakty |
Souhlas |
Do odvolání souhlasu |
EFIN spol. s r.o. |
Odpovídání na dotazy zákazníkům |
Zajištění informací pro zákazníky |
Jméno, e-mail, telefon |
Souhlas |
Do odvolání souhlasu |
|
Cenové nabídky |
Zajištění nabídek vyžádaných zákazníkem – podlahy, dveře, sedačky, svítidla |
Jméno, e-mail, telefon |
Příprava a plnění smlouvy |
Do ukončení smlouvy a reklamační doby |
|
Schůzky s prodejcem specialistou |
Zajištění schůzek se specialisty na konkrétní zboží |
Jméno, e-mail, telefon |
Souhlas |
Do odvolání souhlasu |
|
3. Vysvětlení k tabulce a zpracováním
Právní tituly – jsou zákonná odůvodnění zpracování a jsou definovány v nařízení GDPR, článcích 6 a 9.
Doba uložení – znamená, po jakou dobu jsme oprávněni nebo povinni vaše údaje zpracovávat a mít je uloženy.
Další příjemci – zde uvádíme, jakým dalším příjemcům údaje předáváme. Pokud je uvedeno „Nejsou“, pak to znamená, že je nikomu nepředáváme.
Údaje získáváme pouze přímo od zákazníků, nemáme jiný zdroj údajů.
Nemáme v úmyslu vaše osobní údaje předávat mimo EU nebo nějaké mezinárodní organizaci.
V případech, kdy je zpracování založeno na právním titulu „Uzavření nebo plnění smlouvy“, potřebujeme vaše osobní údaje pro uzavření smlouvy a její následné plnění, bez nich není možné smlouvu uzavřít.
V případech, kdy je zpracování založeno na právním titulu „Právní povinnost“, potřebujeme vaše osobní údaje zpracovávat na základě zákonných požadavků do dobu stanovenou daným zákonem a po tuto dobu toto zpracování nesmíme omezit ani vymazat.
Vaše osobní údaje budeme zpracovávat pouze za účely uvedenými v tabulce.
4. Popis práv subjektů údajů
Jako subjekt údajů (fyzická osoba, o níž jsou údaje zpracovávány) máte k vašim osobním údajům tato práva:
Právo |
Upřesnění |
Požadovat výpis |
Jedná se o výpis údajů, které o vás vedeme, tzv. právo na přístup. Výpis provedeme ve formátu podle našich možností. Nemáte právo požadovat výpis ve vámi stanoveném formátu. Výjimkou, kdy nesmíme výpis provést, jsou případy, týkající se dokumentů, jejichž zveřejněním by byla ohrožena práva a svobody jiných osob. Jedná se o osobní údaje dalších osob, ochranu obchodního tajemství, duševního vlastnictví apod. |
Požadovat opravu
|
Pokud zjistíte, že o vás vedeme nepřesné, zastaralé nebo neúplné údaje, požádejte o jejich opravu nebo doplnění. |
Požadovat výmaz
|
Výmaz musíme provést v případech, kdy bychom měli uložené osobní údaje po stanovené době uložení nebo neměli platný právní titul. Výmaz nesmíme ze zákona provést v případech, kdy je zpracování prováděno z titulu Plnění smlouvy nebo Právní povinnosti. |
Požadovat omezení zpracování |
Toto se týká zpracování z titulu oprávněného zájmu. Vzhledem k tomu, že se jedná po přímý marketing, bude zpracování ukončeno ihned bez potřeby omezení. |
Podat námitku proti zpracování |
Podat námitku lze v případech, kdy je zpracování prováděno z titulu oprávněného zájmu. Námitka proti zasílání obchodních sdělení bude vždy uznána. |
Odvolat souhlas se zpracováním |
To je možné v případech, kdy je zpracování prováděno na základě souhlasu. Pokud jste ke zpracování poskytli souhlas a odvoláte ho, bude zpracování ukončeno. |
Požadovat výpis v přenositelném formátu
|
Výpis v přenositelném formátu můžete požadovat pouze v případech zpracování založených na právních titulech – plnění smlouvy a souhlasu. Můžete požadovat vypsání pouze těch údajů, které jste nám předali a které vedeme v elektronické podobě a nemáte právo požadovat formát. Předáme vám je ve formátu XLS s pojmenovanými sloupci. |
Podat námitku proti automatizovanému rozhodování |
Neprovádíme žádná zpracování založená na automatizovaném rozhodování. |
Podat stížnost na dozorový úřad
|
V případě, že bychom vám na vaši žádost do 1 měsíce neodpověděli, můžete podat stížnost na Úřad na ochranu osobních údajů. |
5. Způsob výkonu práv
Pokud budete chtít uplatnit některé z těchto práv, můžete si to zajistit po přihlášení do zákaznické sekce na stránkách Moje údaje a Moje objednávky.
Zde jsou vaše osobní údaje včetně historie objednávek. Můžete si je vypsat, opravit a exportovat do přenositelného formátu. Zde můžete zadat i další požadavky ohledně osobních údajů.
Následně vám bude zasláno vyrozumění o výsledku požadavku a související materiály.
Úkony spojené s výkonem práv subjektů údajů jsou činěny bezplatně. Za požadavek na více než jednu kopii jsme oprávněni účtovat poplatek odpovídající administrativním nákladům.
Jsou-li však žádosti shledány jako zjevně nedůvodné nebo nepřiměřené, zejména proto, že se opakují, pak můžeme:
a) uložit přiměřený poplatek zohledňující administrativní náklady
b) odmítnout žádosti vyhovět.
V případě, že vzniknou pochyby o vaší totožnosti, jsme oprávněni vás požádat o poskytnutí dodatečných informací pro potvrzení totožnosti.
Cookies
Na této stránce můžete nastavit souhlas pro jednotlivé účely generování a využívání souborů cookies.
Zajišťují, že tyto stránky fungují správně a bezpečně na všech zařízeních.
Analytické cookies nám pomáhají sledovat návštěvnost a informovat o tom, jak návštěvníci využívají tuto webovou stránku v průběhu jejich návštěvy.