Reklamace

Reklamace

V případě problémů se zakoupenými výrobky na maloobchodních prodejnách Tauer elektro kontaktujte reklamačního technika pana Škrabala. 

Vedoucí reklamačního oddělení prodejny, e-shop

Pavel Škrabal

Tel: +420 608 080 846

email: pskrabal@tauergroup.cz 


V případě problémů se zakoupenými výrobky na velkoobchodním oddělení se obraťe na paní Tauerovou.

Vedoucí reklamačního oddělení

Ludmila Tauerová

Tel:+ 420 461 357 031 
Mob:+ 420 608 608 810
email: Ltauerova@tauergroup.c
z


Reklamace a servis - internetový obchod, maloobchodní prodejny Tauer elektro

Nejrychlejšího vyřízení reklamace dosáhnete reklamováním zboží přímo v autorizovaném servisu. Jejich seznam naleznete na těchto místech:

  • na našich stránkách
  • v návodu, který je přiložen u zboží
  • popř. v záručním listě, je-li ke zboží vydán
  • na webu výrobce.

V případě, že pro zboží neexistuje autorizovaný servis nebo chcete reklamaci uplatnit přímo u nás, vyplňte prosím následující reklamační formulář. Budeme vás kontaktovat s návrhem nejlepšího způsobu řešení. 

Adresa pro zaslání zboží k reklamaci:

Tauer Group a.s.

reklamační oddělení - internetový obchod  ( musí být v adrese uvedeno !!! )

Milady Horákové 357/4

568 02  Svitavy


Společně se zbožím doporučujeme pro rychlejší vyřízení reklamace doložit doklad prokazující koupi zboží (faktura) a vyplněný reklamační list

Jak postupovat když…

1. Přijaté zboží je poškozené

Při přebírání zásilky od přepravní společnosti je nezbytně NUTNÉ zkontrolovat obal zásilky. Pokud je obal poškozen jedná se o zjevnou vadu! Zboží prosím nepřebírejte, zaneste poznámku do přepravního listu a nechte řidiče, aby jej odvezl zpět do skladu, kde bude zboží zkontrolováno.
 
Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba nás o této skutečnosti nejpozději následující pracovní den informovat a to prostřednictvím e-mailu reklamace@teshop.cz. Na tento email zašlete popis poškození, fotografie a to včetně obalového materiálu (vnější obal krabice, její výplň, polystyren a případný balící materiál jako je bublinková a smršťovací fólie).
V případě pozdějšího nahlášení škody, nemusí být na tuto reklamaci brán zřetel.
 

2. Zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu

Prosíme, napište nám podrobnosti emailem na adresu reklamace@teshop.cz a my vám následně poradíme jak dále postupovat. 

Jak postupovat při uplatnění reklamace v záruční lhůtě

Kontaktujte autorizovaný servis a popište problém. Servis vám poskytne úplné a odborné informace, sdělí vám, zda se opravdu jedná o vadu a zda je možné ji odstranit svépomocí nebo je nutné zahájit reklamační řízení.

V případě velkých spotřebičů nabízejí některé servisy výjezd svého technika přímo k vám, u malých spotřebičů je nutné doručit zboží do servisu osobně, kurýrem či poštou.

Pokud posíláte zboží do servisu, doporučujeme přiložit:

  • kopii dokladu o koupi či jiný doklad prokazující koupi zboží
  • popis závady a vaše kontaktní údaje

Na dárky, které jsou poskytovány k výrobkům zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele a tedy u nás reklamovat. 

Lhůta pro vyřízení reklamace

V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 30ti denní lhůtě.

Na zboží zakoupené jako kupující - podnikatel, tedy v rámci podnikatelské činnosti na IČO, se nevztahuje lhůta na vyřízení reklamace 30ti dnů dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele. Reklamace bude vyřízena v bez zbytečného odkladu v přiměřené lhůte.

V případě, že se vrací peníze, budou vám zaslány na vámi uvedený bankovní účet a to i v případě, kdy úhrada byla provedena platební kartou.

Vrácení peněz poštovní poukázkou není bohužel možné. Maximální lhůta pro vrácení platby je 30 dnů.

Neopravitelná závada

Pokud vám v servisu sdělili, že je zboží neopravitelné (máte potvrzení) a že máte dořešit s prodejcem vrácení peněz či výměnu za nový kus, zašlete opravný (montážní list) a záruční list poštou nebo emailem na adresu reklamace@teshop.cz 

Na základě zaslaných dokumentů bude posouzena oprávněnost vaší reklamace, následně vás budeme kontaktovat. 

Je dobré vědět

Tyto stránky využívají cookies
Cookies používáme, abychom zajistili správné fungování a bezpečnost našich stránek, tím pádem co nejlepší zkušenost při návštěvě. Svá nastavení cookies můžete později kdykoliv změnit. Další informace o Cookies
Nastavení
Na této stránce můžete nastavit souhlas pro jednotlivé účely generování a využívání souborů cookies. Další informace o Cookies
Zajišťují, že tyto stránky fungují správně a bezpečně na všech zařízeních.
Analytické cookies nám pomáhají sledovat návštěvnost a informovat o tom, jak návštěvníci využívají tuto webovou stránku v průběhu jejich návštěvy.